The Purge: Election Year (review)

The Purge: Election Year, unul dintre cele mai asteptate filme ale anului 2016, a sosit in sfarsit si la cinematografele din Romania. Faimoasa serie The Purge aduce in acest an pe marile ecrane din toata lumea al 3 lea film: The Purge Election Year (anul alegerilor), facand referire la alegerile presedintiale din Statele Unite, care coincidenta sau nu, au loc in acest an atat in realitate cat si in film.

Toate filmele din seria The Purge au loc in America, timp de o noapte (12 ore) in care orice infractiune este permisa, inclusiv crima. Regizorul James DeMonaco nu s-a sfiit nici in primele doua filme sa faca legatura intre politica si horror, punand in prim-plan sistemul politic care-i favoriza pe cei bogati, excluzandu-i pe cei saraci fara lipsa de apararea in seara judecatii.

In cazul in care nu ai vazut inca trailerul filmului The Purge: Election Year:

The Purge: Election Year o aduce in prim-plan pe Charlene Roan (Elizabeth Mitchell), candidata la presedinta Statelor Unite, bazandu-si intreaga campanie pe interzicerea serii in care toata lumea poate judeca-The Purge. Tanara reuseste sa stranga lume de partea ei, lume care in procesul The Purge de anii trecuti si-au pierdut apropiatii sau cunoscutii, dar strange si rivali care incearca sa o asasineze. Sergentul Leo Barnes (Frank Grillo), bodyguard-ul personal al senatoarei, face tot ce-i sta in putinta sa o tina in siguranta in ciuda evenimentelor sangeroase la care iau amandoi parte.

La fel ca si in celelate doua filme ale seriei The Purge, costumele horror nu lipsesc nici din acest ultim film, unicitatea acestora este data de spiritul actoricesc al personajelor fara de care acest film nu ar fi parut asa realist. Datorita scenelor care pot avea un mare impact asupra anumitor persoane, este recomandat vizionarea acestui film doar de catre persoanele peste 15. Si de data aceasta scenele au fost impresionante, mereu am fost de parere ca fara personaje potrivite nu poti face un film bun, sa zicem ca-i dau un 8.50/ 10, fara sa ma bag in detalii. (cateva aspecte nu m-au prea incantat, pe partea de regie, in rest a fost bunicel)

Am fost placut surprinsa de rezultatul colaborarii Universal Studios si BH pictures, doua dintre cele mai mari corporatii de filme din lume, amandoua avand un succes enorm pe piata mondiala. Prin urmare, seria The Purge a fost una dintre cele mai bune ecranizari horror de la 2010 pana in prezent. Finalul ramane deschis pentru toata lumea, desi este evident cine a castigat, raul sau binele, daca moare Charlene sau nu, insa daca va veti uita, si veti asculta cu atentie ultimele 3 replici, va veti intreba daca va mai fi o alta parte a acestui film. Vizionare placuta! :)

Cele mai asteptate filme ale anului 2016: The Conjurin 2 (review), Me before you (review), Finding Dory (review), Angry Birds (review) …….

Hai. Spune ceva. Te provoc!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *